Re : modellen-onzin

Bericht van: Jaap (Driebergen) , 29-10-2003 20:05 

Echte kerstkaart inderdaad! 😀
De achtertuin lag er ook mooi bij vrijdagochtend (foto van ca. 10:30 u.) Echt een dag om voorlopig niet te vergeten!
Door de wat toenemende bewolking en de zwakke zuidenwind stagneert de temperatuurdaling nu langzaam, hoor..


modellen-onzin   ( 834)
Lennart (Apeldoorn) -- 29-10-2003 19:24
Re : modellen-onzin   ( 970)
Jaap (Driebergen) -- 29-10-2003 19:29
Hier afgelopen nacht een Tn van -2.5°C   ( 718)
Lennart (Apeldoorn) -- 29-10-2003 19:33
Re : modellen-onzin   ( 790)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 20:00
Re : modellen-onzin   ( 1000)
Jaap (Driebergen) -- 29-10-2003 20:05
Re : modellen-onzin   ( 721)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 20:16
Re : modellen-onzin   ( 745)
Jaap (Driebergen) -- 29-10-2003 20:45
Prachtige foto vooral met die   ( 740)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 29-10-2003 19:33
  + mooie foto van 2 dagen terug  
Lennart (Apeldoorn) -- 29-10-2003 19:27
Re : modellen-onzin   ( 729)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 19:53
Re : modellen-onzin   ( 717)
Lennart (Apeldoorn) -- 29-10-2003 19:56