had je nog niet genoeg? 😉

Bericht van: Ronald (Deventer) , 30-12-2005 10:24 

Het zal vannacht aardig spoken bij jou.

dooiaanval op kaart   ( 999)
Ronald (Deventer) -- 30-12-2005 10:19
Het komt op neer dat de sneeuw die hier valt:   ( 810)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 30-12-2005 10:21
had je nog niet genoeg? 😉   ( 633)
Ronald (Deventer) -- 30-12-2005 10:24
Ik wil nog minstens voor de 2de keer de>>   ( 642)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 30-12-2005 10:42
😀 Kan nog wel meer bij...   ( 580)
Sander (Vierhuizen, Groningen) -- 30-12-2005 10:28
  Helemaal mee eens. 😀  
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 30-12-2005 10:41
Re : dooiaanval op kaart   ( 617)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 30-12-2005 10:31
Re : dooiaanval op kaart   ( 642)
Pieter (Alblasserdam) -- 30-12-2005 10:29
Re : dooiaanval op kaart   ( 575)
Ronald (Deventer) -- 30-12-2005 10:45
Re : dooiaanval op kaart   ( 588)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 30-12-2005 10:50
Re : dooiaanval op kaart   ( 627)
Ronald (Deventer) -- 30-12-2005 10:56
Re : dooiaanval op kaart   ( 547)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 30-12-2005 11:04
Re : dooiaanval op kaart   ( 696)
Ronald (Deventer) -- 30-12-2005 11:12