Re : Apart Radar plaatje

Bericht van: Ben (Lelystad) , 30-12-2005 11:05 

Komt door de radar zelf. Valse echo's dus.

Apart Radar plaatje   ( 1267)
Bert (Dokkum) -- 30-12-2005 10:32
Re : Apart Radar plaatje   ( 787)
Richard (Velp) -- 30-12-2005 10:34
Re : Apart Radar plaatje   ( 722)
Bert (Dokkum) -- 30-12-2005 10:35
Re : Apart Radar plaatje   ( 700)
Reinier_(Zwolle) -- 30-12-2005 10:36
Re : Apart Radar plaatje   ( 525)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 30-12-2005 11:05