Geweldig mooi 🙂

Bericht van: Wilber (Ulft) , 29-10-2003 21:47 

@wthus (Twitter/Insta/Vero/Facebook) | Keerl, e-j zol eens wat meer moet’n doetinchemm’n | Bezoek ook: www.weerstation-dichteren.nl | www.buurmaaktnatuur.nl

IJsfoto IJsselmeer bij Enkhuizen.   ( 1193)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 20:45
  Geweldig mooi 🙂  
Wilber (Ulft) -- 29-10-2003 21:47
  Mooie foto Arie! 🙂  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 29-10-2003 20:52
Re : Mooie foto Arie! 🙂   ( 688)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 20:56
Fotootje Okada   ( 716)
Jorrit (Ouderkerk, NH) -- 29-10-2003 20:57
Re : Fotootje Okada -2e vorstperiode   ( 748)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 21:00
Tip   ( 671)
Jorrit (Ouderkerk, NH) -- 29-10-2003 21:04
En oplossing 😉   ( 668)
Jorrit (Ouderkerk, NH) -- 29-10-2003 21:19
Re : En oplossing 😉   ( 667)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 21:29
  Okada, ligt dit in Finland ? 😉  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 29-10-2003 20:58
  Was het maar waar....  
Jorrit (Ouderkerk, NH) -- 29-10-2003 20:59
Schitterend !   ( 696)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 29-10-2003 20:48
Re : Schitterend !   ( 663)
Arie (is overal) -- 29-10-2003 20:52