Actueel: 2 foto,s en lichte sneeuwval

Bericht van: Bart(Doetinchem) , 30-12-2005 21:45 



One passion, two words ... extreme weather!! www.flickr.com/harmsenb

Actueel: 2 foto,s en lichte sneeuwval   ( 1063)
Bart(Doetinchem) -- 30-12-2005 21:45
Ben jij postbode?   ( 833)
Wilber (Ulft) -- 30-12-2005 21:47
Is vervangen door deze   ( 873)
Bas (Nijmegen) -- 30-12-2005 21:49
  Nu is het weer sneeuw 🙂  
Bas (Nijmegen) -- 30-12-2005 21:54
Re : Is vervangen door deze   ( 743)
Wilber (Ulft) -- 30-12-2005 22:16
Re : Ja ik ben postbode hoezo ??   ( 787)
Bart(Doetinchem) -- 30-12-2005 21:54
  de elastieken aan je fiets....  
mcmc-f1( Middelburg NL) -- 30-12-2005 21:58
Re : de elastieken aan je fiets....   ( 848)
Wilber (Ulft) -- 30-12-2005 22:17