Re : Uhu

Bericht van: Peter De Donder (Brugge) , 02-02-2006 15:53 

Dacht dat sublimatie en condensatie fysische processen waren: zelfde materie maar andere fasetoestand.
Dacht dat er bij een chemische reactie per definitie omzetting van de ene stof naar de andere moest gebeuren.

Greetz,

Peter
Bericht laatst bijgewerkt: 02-02-2006 15:54

In Zuid-Engeland vriest het ook (ook inversie)?   ( 954)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 02-02-2006 13:07
aha!   ( 1143)
Dirk (Utrecht) -- 02-02-2006 13:13
Warmtestraling van wolken   ( 830)
Alwin (Zeist-West) -- 02-02-2006 13:22
Re : Warmtestraling van wolken   ( 803)
Dirk (Utrecht) -- 02-02-2006 13:50
Re : Warmtestraling van wolken *edit*   ( 891)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 14:04
temperatuurgradiënt.   ( 737)
Tom van Gent -- 02-02-2006 14:22
Maar 's nachts gebeurt het ook 😉   ( 662)
Dirk (Utrecht) -- 02-02-2006 16:41
Re : temperatuurgradiënt.   ( 662)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 15:17
Re : temperatuurgradiënt.   ( 682)
Tom van Gent -- 02-02-2006 15:20
Re : temperatuurgradiënt.   ( 729)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 15:28
tja hoe zat het nu weer   ( 702)
Tom van Gent -- 02-02-2006 15:34
Re : tja hoe zat het nu weer   ( 753)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 15:41
Uhu   ( 698)
Tom van Gent -- 02-02-2006 15:46
Re : Uhu   ( 829)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 16:05
Thanks   ( 670)
Tom van Gent -- 02-02-2006 16:13
Re : Uhu   ( 779)
Alwin (Zeist-West) -- 02-02-2006 16:12
Re : Uhu   ( 717)
Marcus (Sleidinge ) -- 02-02-2006 18:43
Re : Uhu   ( 703)
Peter De Donder (Brugge) -- 02-02-2006 15:53
stralingsmetingen   ( 973)
Dirk (Utrecht) -- 02-02-2006 13:57
  Idd, maar kloppen die negatieve kortgolvige lijntjes wel? 😉  
Alwin (Zeist-West) -- 02-02-2006 14:37
Re : Idd, maar kloppen die negatieve kortgolvige lijntjes wel? 😉   ( 677)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 16:34