Re : Hier in Utrecht net ook witte vlokken

Bericht van: Marco-Woerden , 02-02-2006 16:02 

ik woon 18 km van utrecht niks te zien! alleen gisteren was het ff wit
Let it snow!

Witte wereld!   ( 1333)
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:29
  Re : Witte wereld!  
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:41
Re : Witte wereld!   ( 701)
mario1(wommelgem) -- 02-02-2006 15:47
Re : Witte wereld!   ( 682)
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:53
  Dat bedoelen ze dus met 'plaatselijke buien' 😉  
Bart (Hasselt, B) ( 41m) -- 02-02-2006 15:32
ah hebben ze dat voorspeld plaatselijke buien? 😕   ( 851)
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:34
Nee, was niet de voorspelling dus   ( 798)
Bart (Hasselt, B) ( 41m) -- 02-02-2006 15:35
Re : Witte wereld!   ( 763)
Mario Merksem -- 02-02-2006 15:41
Re : Witte wereld!   ( 747)
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:45
Re : Hier in Utrecht net ook witte vlokken   ( 808)
Jorr(Utrecht) -- 02-02-2006 15:38
Re : Hier in Utrecht net ook witte vlokken   ( 769)
Marco-Woerden -- 02-02-2006 16:02
Is dat geen industriĆ«le sneeuw?   ( 916)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 02-02-2006 15:50
  Zou wel eens kunnen, met Umicore dicht in de buurt  
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:52
  Kerstkaartje!  
Filip (Herentals) -- 02-02-2006 15:47