Re : Ben jij maar 12?

Bericht van: Marcel (Luyksgestel) , 02-02-2006 20:14 

Je ziet het vaak boven kassen en ook steden en dorpen.
Het is de weerkaatsing van het licht tegen de wolken

http://members.lycos.nl/meteodekempen
www.weerstation-Luyksgestel.nl

Oranje wolken   ( 1348)
Marco-Woerden -- 02-02-2006 20:04
Komt ook door de kassen.   ( 757)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 02-02-2006 20:15
Re : Oranje wolken 😀 😀   ( 735)
Wilber (Ulft) -- 02-02-2006 20:31
ok bedankt   ( 699)
Marco-Woerden -- 02-02-2006 20:26
Ben jij maar 12?   ( 976)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 02-02-2006 20:07
Re : Ben jij maar 12?   ( 865)
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 02-02-2006 20:14
Re : Ben jij maar 12?   ( 781)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 02-02-2006 20:17
Re : Ben jij maar 12?   ( 691)
Takkie (Amstelveen) -- 02-02-2006 20:20
Roze?   ( 660)
rudy weerexpert -- 02-02-2006 20:31
Re : Ben jij maar 12?   ( 684)
Jelle de Jong (De Kwakel) -- 02-02-2006 21:01
Re : Ben jij maar 12?   ( 635)
Jelle de Jong (De Kwakel) -- 02-02-2006 21:07
Re : Oranje wolken   ( 720)
Takkie (Amstelveen) -- 02-02-2006 20:15
Re : Oranje wolken   ( 721)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-02-2006 20:18
Re : Oranje wolken   ( 677)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 02-02-2006 20:20