Re : Sneeuw

Bericht van: stevie waregem , 01-03-2006 07:38 

Hier in Waregem 0.1mm sneeuw. Tof hé.

Sneeuw   ( 870)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 01-03-2006 07:34
  Rijkevorsel 3cm  
Stephane (Beerse, Antwerpse Kempen) ( 27m) -- 01-03-2006 07:56
Alles mooi wit. 8 cm sneeuw   ( 550)
Weerstation Lint (Antwerpen - België) -- 01-03-2006 07:51
Re : Sneeuw   ( 592)
stevie waregem -- 01-03-2006 07:38
enjoy de club ik ga nu richting Hoge Venen   ( 511)
alexander (Wortegem - Petegem) ( 67m) -- 01-03-2006 08:07
Een witte wereld hier, 5cm   ( 809)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 01-03-2006 08:00
7 cm in Elewijt   ( 542)
Gert (Elewijt) -- 01-03-2006 08:06
Re : Sneeuw   ( 479)
rene uit Tilburg -- 01-03-2006 08:17