Re : Plagiaat!!

Bericht van: Takkie (Amstelveen) , 01-03-2006 13:37 

Wacht maar tot ik thuis ben, dan zal ik jullie ff poepie laten ruiken....
Ut Wordt Nix

Schiphol sneeuwbui rond middaguur   ( 941)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 01-03-2006 13:33
Plagiaat!!   ( 620)
Takkie (Amstelveen) -- 01-03-2006 13:35
Re : Plagiaat!!   ( 562)
Takkie (Amstelveen) -- 01-03-2006 13:37
Re : Plagiaat!!   ( 565)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 01-03-2006 13:41
Re : Plagiaat!!   ( 544)
Takkie (Amstelveen) -- 01-03-2006 13:42