Bericht van: Bert Jan uit Heerde , 02-03-2006 14:36 

Bericht laatst bijgewerkt: 02-03-2006 14:44
www.meteostationheerde.eu

Hmmm jullie mening graag   ( 1020)
jeroen (Ijzendijke) -- 02-03-2006 14:31
lol, we zijn er al de hele dag over bezig   ( 758)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 02-03-2006 14:32
Re : lol, we zijn er al de hele dag over bezig   ( 654)
jeroen (Ijzendijke) -- 02-03-2006 14:33
Wat linkjes zijn wel handig   ( 607)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 02-03-2006 14:34
   
Bert Jan uit Heerde -- 02-03-2006 14:36
Inderdaad   ( 597)
Tom van Gent -- 02-03-2006 14:34
Re : Inderdaad   ( 560)
Mark - Harderwijk -- 02-03-2006 14:36
Re : Inderdaad   ( 524)
Tom van Gent -- 02-03-2006 14:46
Re : Inderdaad   ( 526)
Mark - Harderwijk -- 02-03-2006 14:48