Re : Sneeuwstorm????

Bericht van: Bas C. (Oostvoorne) , 02-03-2006 19:05 

Sneeuwstorm is vanaf windkracht 8 als ik het me goed herinner. Misschien dat tijdens buien de windvlagen net tot aan de 8 bft komen...

Eerste 3 cm binnen. Nog steeds Zware sneeuwval!   ( 921)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-03-2006 19:01
Sneeuwstorm????   ( 737)
Johan (Hardegarijp) -- 02-03-2006 19:03
Re : Sneeuwstorm????   ( 683)
Bas C. (Oostvoorne) -- 02-03-2006 19:05
Re : Sneeuwstorm????   ( 604)
Johan (Hardegarijp) -- 02-03-2006 19:08
Re : Sneeuwstorm????   ( 588)
Bas C. (Oostvoorne) -- 02-03-2006 19:12
Oke, Zware sneeuwjacht dan 😉 *eerste 3 pics*   ( 1001)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-03-2006 19:24