Re : Actueel radar en wooruitzicht

Bericht van: golfboy , 02-03-2006 23:59 

Ziet dat er goed of slecht uit voor belgiƫ?

Actueel radar en wooruitzicht   ( 1145)
jeroen (Ijzendijke) -- 02-03-2006 23:57
Re : Actueel radar en wooruitzicht   ( 721)
golfboy -- 02-03-2006 23:59
Hoi streekgenoot...   ( 607)
Jorge (Middelburg) -- 03-03-2006 00:07
Re : Actueel radar en wooruitzicht   ( 708)
Patjuh (Vlaardingen) -- 03-03-2006 00:00
  Re : Ik zou er niet op rekenen...  
Jonas (Smetlede O-VL) -- 03-03-2006 00:01
  Gaat weer een leuke bui net noord langs 🙁  
Marco Vlaardingen-Centrum -- 03-03-2006 00:02
Re : Gaat weer een leuke bui net noord langs 🙁   ( 613)
Maickel (Kerkdriel) -- 03-03-2006 00:05
Re : Gaat weer een leuke bui net noord langs 🙁   ( 637)
Patjuh (Vlaardingen) -- 03-03-2006 00:06
Re : Gaat weer een leuke bui net noord langs 🙁   ( 663)
Patjuh (Vlaardingen) -- 03-03-2006 00:04
T is echt kilometer werk...op het moment in het midden-Delft   ( 684)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 03-03-2006 00:07
  Re : Pas op dat je niet valt 😀  
Jonas (Smetlede O-VL) -- 03-03-2006 00:08
Re : Pas op dat je niet valt 😀   ( 660)
Patjuh (Vlaardingen) -- 03-03-2006 00:10
Re : Actueel radar en wooruitzicht   ( 885)
Ramon (Amersfoort) -- 03-03-2006 00:08
Re : ik doe de bronvermelding wel 😉   ( 619)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 03-03-2006 00:43