Samuel, nu ben jij degene die overdrijft. Iemand mag best flink balen als er in verschillende delen van Nederland een pak sneeuw valt, en zelf krijg tie niets. Jan-Willem geeft trouwens zijn teleurstelling in nette bewoordingen weer, dat is wel eens anders op dit forum. Laten we elkaar daarin ruimte geven, dus even dimmen.


( 908)
( 700)
( 673)
( 595)
( 505)
( 556)
( 500)
( 551)
( 799)