Het was wel degelijk een windhoos...

Bericht van: Roy (Langenfeld, DE) , 22-05-2006 17:56 

Want een windstoot blaast geen vrachtwagen omver.

Situatie rond bui gisterenavond (Noordwijkerhout) *PICS*   ( 967)
Pieter (Alblasserdam) -- 22-05-2006 17:42
Re : Situatie rond bui gisterenavond (Noordwijkerhout) *PICS*   ( 549)
Wilco (Lelystad) -- 22-05-2006 18:46
Het was wel degelijk een windhoos...   ( 661)
Roy (Langenfeld, DE) -- 22-05-2006 17:56
Re : Het was wel degelijk een windhoos...   ( 638)
Pieter (Alblasserdam) -- 22-05-2006 17:59
Hoeft niet persé   ( 599)
Marianne (Utrecht/Leidscherijn) -- 22-05-2006 18:04