Re : Klaar. 🙂

Bericht van: Harry (Echtenerbrug) , 22-05-2006 18:41 

Mooie hut,JW.
Als de bliksem er maar niet in slaat😀

Klaar. 🙂   ( 887)
Jan-Willem (Eindhoven) -- 22-05-2006 18:39
Prachtig ding!   ( 591)
Mark (Rhoon) -- 22-05-2006 18:41
Dit is mijn voorbeeld geweest.   ( 724)
Jan-Willem (Eindhoven) -- 22-05-2006 18:46
Eindhoven actueel.   ( 814)
Jan-Willem (Eindhoven) -- 22-05-2006 18:47
Re : Klaar. 🙂   ( 625)
Harry (Echtenerbrug) -- 22-05-2006 18:41