Zou dan,dat wat bij Zuid Engeland

Bericht van: Harry (Echtenerbrug) , 22-05-2006 18:59 

ligt,vanavond de westkust kunnen bereiken en evt activeren?


Vraag   ( 588)
Sander(Voorschoten) -- 22-05-2006 18:48
In Belgie en NW-Frankrijk ligt nog een treintje klaar   ( 629)
Jorr(Utrecht) -- 22-05-2006 18:52
Denk niet dat die Franse buien ons nog halen   ( 518)
Henk L. (Groningen) -- 22-05-2006 19:02
Zou dan,dat wat bij Zuid Engeland   ( 976)
Harry (Echtenerbrug) -- 22-05-2006 18:59
Engeland om 18.45 uur NL tijd   ( 623)
Harry (Echtenerbrug) -- 22-05-2006 19:03
  Niets.  
Harry (Echtenerbrug) -- 22-05-2006 18:50
Vannacht krijgen we van het westen uit wat regen   ( 539)
Mark (Rhoon) -- 22-05-2006 18:57