Re : bui is goed te zien hier!

Bericht van: Reinier (Zwolle) , 23-07-2006 13:44 

Donkere lucht ten zuiden van Zwolle. Ik lijk deze bui te gaan missen, hij schuift onder Zwolle door...

Eerste buitje?!   ( 1036)
Thijmen (Enschede) -- 23-07-2006 13:36
je was me voor 😉   ( 616)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 13:42
Re : bui is goed te zien hier!   ( 651)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 23-07-2006 13:44
Re : bui is goed te zien hier!   ( 659)
Geof Rotterdam-Zuid -- 23-07-2006 13:48
Re : bui is goed te zien hier!   ( 542)
Samuel Purmerend -- 23-07-2006 14:18
En boven Friesland begint ook wat te borrelen   ( 564)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 14:14
Aan de westkant van het IJsselmeer lijkt ook wat   ( 699)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 13:47