Blijft toch vreemd die zwarte puntjes

Bericht van: Dick (Zoetermeer) , 01-08-2006 12:05 

Discussie is al eerder gevoerd echter zonder resultaat.

Het zijn altijd de zware onweersbuien met veel neerslag die hiervan voorzien worden in het sat picture.

Gr.

Dick
ZoeterWeer.nl


https://www.nemoc.navy.mil/sat1/m8/avwx/hrv/latest.jpg
Bericht laatst bijgewerkt: 01-08-2006 12:07

Blijft toch vreemd die zwarte puntjes   ( 1233)
Dick (Zoetermeer) -- 01-08-2006 12:05
Re : Klopt niet (min of meer valse echo's)   ( 644)
Albert (Akmarijp) -- 01-08-2006 12:37
Re : Klopt niet (min of meer valse echo's)   ( 586)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-08-2006 13:01
Ik vind het wel handig   ( 597)
Alwin (Zeist-West) -- 01-08-2006 13:04
Re : Ik plaats straks wel een eigen MSG shot   ( 537)
Albert (Akmarijp) -- 01-08-2006 13:17
  Re : bij deze! (11:00 UTC)  
Albert (Akmarijp) -- 01-08-2006 13:22
  Schitterend!  
Alwin (Zeist-West) -- 01-08-2006 13:29
Re : Ik vind het wel handig   ( 758)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-08-2006 13:18
Re : De helderste en witste zijn vaak wel de koudste toppen   ( 542)
Albert (Akmarijp) -- 01-08-2006 13:24
Re : De helderste en witste zijn vaak wel de koudste toppen   ( 547)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-08-2006 13:26
Nog 2 linkjes   ( 632)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-08-2006 13:34
  Je beaamt dus exact wat ik zeg 🙂  
Alwin (Zeist-West) -- 01-08-2006 13:26
Re : Oke las het even anders 😉   ( 516)
Albert (Akmarijp) -- 01-08-2006 13:29