Re : Mee eens

Bericht van: jeroen (Ijzendijke) , 01-08-2006 17:32 

Dat ding spoort echt niet af en toe pffff

zeer slechte radar   ( 1033)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:25
Weet je het zeker?   ( 705)
Jorr(Utrecht) -- 01-08-2006 17:35
Jazeker, de apotheker 😋, ik weet het heel zeker! 😉   ( 765)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:38
Oh ja... en kijk hier dan eens naar:   ( 1099)
Jorr(Utrecht) -- 01-08-2006 17:39
Ja, en vooral de titel doet het hem   ( 701)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 01-08-2006 17:41
Re : Inderdaad   ( 627)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-08-2006 17:41
Re : Inderdaad   ( 789)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-08-2006 17:56
Heb vandaag een duidelijke uiteenzetting   ( 602)
Takkie (Amstelveen) -- 01-08-2006 17:59
Inderdaad   ( 592)
Alwin (Zeist-West) -- 01-08-2006 19:31
Hey, je vergeet 1 ding hé?   ( 525)
Takkie (Amstelveen) -- 01-08-2006 19:32
Oh ja... zie je het verschil niet eens?   ( 649)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:46
Dat is appels met peren vergelijken   ( 568)
Jorr(Utrecht) -- 01-08-2006 18:24
Re : Oh ja... zie je het verschil niet eens?   ( 668)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 01-08-2006 18:00
Re : Oh ja... zie je het verschil niet eens?   ( 677)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 01-08-2006 18:00
Re : Franse radar toont ook helemaal niets rond 13u30   ( 730)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 01-08-2006 18:03
Ik heb geen klagen   ( 620)
Erik (Veendam) -- 01-08-2006 17:37
Re : Vreemde uitspraak   ( 675)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-08-2006 17:42
Ik heb er totaal geen problemen mee..   ( 594)
Youri (Zoetermeer) -- 01-08-2006 17:44
Ik vind hem slecht, mijn mening! 😉 mag toch of niet?   ( 655)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:48
Re : Nee dat mag niet zomaar   ( 652)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-08-2006 17:51
  waar slaat dit nou op! domme praat  
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:52
Re : Ah vind je dat?   ( 616)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-08-2006 17:56
Re : Ah vind je dat?   ( 589)
Martijn (Zwartewaal) -- 01-08-2006 18:59
  Re : Dankje  
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-08-2006 19:37
Beledigingen teveel?   ( 735)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 01-08-2006 17:54
En de argumenten...   ( 525)
Jorr(Utrecht) -- 01-08-2006 18:18
Is helemaal niet onbetrouwbaar, Pure KLETSKOEK!   ( 725)
Wilber (Ulft) -- 01-08-2006 17:50
  haha, echt niet kletskoek! niet hetzelfde  
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:51
Er is toch een vergelijk geweest?   ( 718)
Steven (Maaseik) -- 01-08-2006 17:54
Re : Er is toch een vergelijk geweest?   ( 675)
Wilber (Ulft) -- 01-08-2006 17:57
Helemaal met Tiny eens   ( 587)
ivo (Sittard) -- 01-08-2006 18:32
Nogmaals...   ( 608)
Jorr(Utrecht) -- 01-08-2006 18:34
Exacte analyse   ( 536)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 01-08-2006 19:06
Re : Helemaal met Tiny eens   ( 544)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 19:47
Re : Helemaal met Tiny eens   ( 530)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-08-2006 20:20
Re : Helemaal met Tiny eens   ( 659)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-08-2006 19:24
Re : Mee eens   ( 747)
jeroen (Ijzendijke) -- 01-08-2006 17:32
idd, deze spoort echt niet, bij wetteronline..   ( 774)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:36
wetteronline is het Duitse radarbeeld..   ( 783)
Jorr(Utrecht) -- 01-08-2006 17:40
Re : zeer slechte radar   ( 678)
Pieter (Alblasserdam) -- 01-08-2006 17:47
  da's onzin, geen klein buitje, maar een flinke bui!  
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:49
Re : da's onzin, geen klein buitje, maar een flinke bui!   ( 615)
Pieter (Alblasserdam) -- 01-08-2006 17:50
Re : zeer slechte radar   ( 796)
Bert Jan uit Heerde -- 01-08-2006 17:27
  sorry, had het te vlug geplaatst in getoets, het staat erin  
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 01-08-2006 17:30
  Re : Wees blij dat uberhaupt ergens kan kijken..  
Jeroen K (zoetermeer) -- 01-08-2006 18:19