Het valt hier ook vies tegen

Bericht van: Johan (Voorschoten) , 11-08-2006 14:42 

2,8 mm, gisteren 13 mm. Er trekt nu een actieve buienlijn onder me door 🙁

Johan

  Wat een regen zeg.... 🙁 1,8 mm vanaf 08.30.....  
john zuidwolde drenthe -- 11-08-2006 14:37
Het valt hier ook vies tegen   ( 635)
Johan (Voorschoten) -- 11-08-2006 14:42
Hier eindelijk   ( 636)
Roelant (Utrecht-West) -- 11-08-2006 14:47
Antwoord:   ( 580)
Mark (Rhoon) -- 11-08-2006 14:51
Re : Antwoord:   ( 552)
Roelant (Utrecht-West) -- 11-08-2006 14:58
Re : Antwoord:   ( 556)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 11-08-2006 19:11
Re : Antwoord:   ( 617)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 11-08-2006 15:15
Leiden en Voorschoten tussen wal en schip   ( 561)
Marcel (Den Haag) -- 11-08-2006 14:57
22.6 mm   ( 603)
Harold (Franeker, NW Friesland) -- 11-08-2006 15:05
12.4 mm hier   ( 568)
Jaap (Driebergen) -- 11-08-2006 15:09
Re : Wat een regen zeg.... 🙁 1,8 mm vanaf 08.30.....   ( 893)
Carel (Purmerend) -- 11-08-2006 15:24