Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : @joralf
Bericht van: Mark (Utrecht) , 12-08-2006 12:49
hier in Utrecht ook geen druppel vandaag, lekker weertje eigenlijk
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Regenzone trekt landinwaarts
(
1031)
Weerstation Aalst -- 12-08-2006 12:39
vanavond toch een toenemende buienkans
Jeffrey (Steenbergen, NB) -- 12-08-2006 12:42
Ik betwijfel het
(
697)
Jorr(Utrecht) -- 12-08-2006 12:43
geen steenwijk maar steenbergen haha
(
637)
Jeffrey (Steenbergen, NB) -- 12-08-2006 12:52
Dat zeg ik net
(
609)
Jorr(Utrecht) -- 12-08-2006 12:56
Re : Ik betwijfel het
(
732)
Jeffrey (Steenbergen, NB) -- 12-08-2006 12:47
zie buienradar
(
794)
Jorr(Utrecht) -- 12-08-2006 12:50
@joralf
(
684)
Joost (Gouda)
(
-6m)
-- 12-08-2006 12:44
Hier niet nee...
(
644)
Jorr(Utrecht) -- 12-08-2006 12:45
Nu wel regen trouwens.. haha
Jorr(Utrecht) -- 12-08-2006 12:46
Re : @joralf
(
595)
Mark (Utrecht) -- 12-08-2006 12:49
Re : nu dan toch lichte regen
Mark (Utrecht) -- 12-08-2006 12:55
Onweer
(
763)
Ronald (Deventer) -- 12-08-2006 12:43
Ook via zuidwest nederland, noordbrabant, westbrabant??????
Jeffrey (Steenbergen, NB) -- 12-08-2006 12:40
Re : Engelse oostkust krijgt de volle laag.
Frank (Landsmeer) -- 12-08-2006 13:02
waddengebied in de regen
(
616)
Erik (Schiermonnikoog) -- 12-08-2006 12:48
Re : Regenzone trekt landinwaarts
(
668)
karim (Ellezelles) -- 12-08-2006 12:53
Re : Dat zijn geen neerslagindicatie op de sat..
(
658)
Albert (Akmarijp) -- 12-08-2006 13:04
Re : Regenzone trekt landinwaarts
(
863)
Weerstation Aalst -- 12-08-2006 13:10
Re : Die foto's (MSG) ontvang ik zelf ook
Albert (Akmarijp) -- 12-08-2006 13:14
Re : Regenzone trekt landinwaarts
(
591)
Cookie (Ninove) -- 12-08-2006 13:08
Re : Regenzone trekt landinwaarts
(
729)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 12-08-2006 12:41
Re : Aanvulling Noaa met Msg
(
932)
Albert (Akmarijp) -- 12-08-2006 12:59