Re : Meteo online radar meldt werkzaamheden

Bericht van: Dirk (Sneek) , 24-08-2006 23:51 

Duidelijk, vandaar....

Plopperdeplop en veel sneeuw

Zijn de radars allemaal kadoek in nld?   ( 864)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 24-08-2006 23:32
Re : Meteo online radar meldt werkzaamheden   ( 972)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 24-08-2006 23:48
Re : Meteo online radar meldt werkzaamheden   ( 639)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 24-08-2006 23:51
Re : Meteo online radar meldt werkzaamheden   ( 744)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 24-08-2006 23:52
Klopt, maar die upgrade zou over 3 maand zijn   ( 846)
Daniel (Almelo) -- 25-08-2006 08:33
Ja ik weet het ook niet allemaal precies hoor 😉   ( 605)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 25-08-2006 11:09
Deze radar al uitgeprobeerd?   ( 924)
Astrid(Losser) -- 24-08-2006 23:42
zet de bron er even bij: wetterzentrale.de   ( 600)
Roel (Melderslo) ( 23m) -- 25-08-2006 07:53
Re : zet de bron er even bij: wetterzentrale.de   ( 680)
Astrid(Losser) -- 25-08-2006 08:04
Re : zet de bron er even bij: wetterzentrale.de   ( 601)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 25-08-2006 08:19
Dankje!   ( 669)
Harold (Franeker, NW Friesland) -- 24-08-2006 23:56
Re : Deze radar al uitgeprobeerd?   ( 657)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 24-08-2006 23:51
Re : Deze radar al uitgeprobeerd?   ( 960)
Harold (Franeker, NW Friesland) -- 25-08-2006 00:04
Re : Deze radar al uitgeprobeerd?   ( 676)
Rachid (Groningen) -- 24-08-2006 23:45
Re : Deze radar al uitgeprobeerd?   ( 671)
Astrid(Losser) -- 24-08-2006 23:49
hmm heb het geprobeerd met dit als resultaat:   ( 775)
Rachid (Groningen) -- 25-08-2006 00:05
Re : Zijn de radars allemaal kadoek in nld?   ( 718)
Rachid (Groningen) -- 24-08-2006 23:38