Re : linkje...

Bericht van: Ben (Lelystad) , 25-08-2006 12:32 

...met goede uitleg over spiegelboog. Bestaat inderdaad, wel grappig.

Gr. Ben

http://home.tiscali.be/lichtverschijnselen/spb.htm

Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 1455)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 11:42
Een spiegelboog..   ( 815)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-08-2006 12:06
Re : Een spiegelboog..   ( 692)
Francis (de bilt) -- 25-08-2006 12:11
Ik zie d'r geen. Ik heb nu toch wel erg goed gekeken   ( 738)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-08-2006 12:07
Re : Ik zie d'r geen. Ik heb nu toch wel erg goed gekeken   ( 640)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-08-2006 12:09
Re : Ik zie d'r geen. Ik heb nu toch wel erg goed gekeken   ( 673)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:11
  Haha, lag me een breuk 😉.  
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-08-2006 12:12
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 821)
Robert M (Arnhem) -- 25-08-2006 11:49
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 767)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 11:51
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 820)
Robert M (Arnhem) -- 25-08-2006 11:58
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 668)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:05
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 682)
Robert M (Arnhem) -- 25-08-2006 12:10
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 631)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:12
Re : Hoe kan er daar nu een regenboog staan? 😕   ( 710)
Daniel (Almelo) -- 25-08-2006 12:04
Foto's?   ( 678)
Francis (de bilt) -- 25-08-2006 12:09
Helaas niet...   ( 805)
Daniel (Almelo) -- 25-08-2006 12:54
Mogelijk ..........   ( 776)
Mario -- 25-08-2006 12:01
Ken nie!   ( 738)
Francis (de bilt) -- 25-08-2006 12:05
Euhm 'Kan niet'. Ik wil niet muggenzifterig doen maar   ( 851)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-08-2006 12:10
😀   ( 674)
Francis (de bilt) -- 25-08-2006 12:13
Ok. Excuses 🙂.   ( 700)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-08-2006 12:26
Re : Ken nie!   ( 668)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:06
OOOFFF   ( 675)
Francis (de bilt) -- 25-08-2006 12:07
Stuur de foto naar..   ( 714)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-08-2006 12:25
Re : Stuur de foto naar..   ( 681)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:27
Re : linkje...   ( 767)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 25-08-2006 12:32
Re : linkje...   ( 654)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:36
Re : linkje...   ( 612)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-08-2006 12:38
  Pb is gebeurd  
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:41
Maar wat denk je van de originele foto   ( 662)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:38
Re : Stuur de foto naar..   ( 806)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-08-2006 12:30
Re : Stuur de foto naar..   ( 678)
Lode (Aalter) -- 25-08-2006 12:31