Beijum is Noord-Oost

Bericht van: Justanna , 26-08-2006 11:02 

Daar verblijf ik namelijk ook enkele dagen per week.

wat foto,s van wolken van de buien van vanavond   ( 1065)
liesje (Groningen) -- 25-08-2006 23:07
Leverde hier 6 mm neerslag op   ( 624)
Henk L. (Groningen) -- 25-08-2006 23:23
nog wat foto   ( 947)
liesje (Groningen) -- 25-08-2006 23:09
Re : nog wat foto   ( 650)
Rachid (Groningen) -- 25-08-2006 23:24
Re : nog wat foto   ( 615)
liesje (Groningen) -- 25-08-2006 23:40
ah ok   ( 622)
Rachid (Groningen) -- 25-08-2006 23:43
Beijum is Noord-Oost   ( 601)
Justanna -- 26-08-2006 11:02
Re : ah ok   ( 549)
liesje (Groningen) -- 26-08-2006 00:18