sat-foto - 1200 GMT

Bericht van: Rik , 21-12-2003 16:11 

sneeuw boven noorden van Engeland duidelijk zichtbaar op satelliet foto , alsmede de depressie zelf en de buien in het NW.



sat-foto - 1200 GMT   ( 1152)
Rik -- 21-12-2003 16:11
Re : sat-foto - 1200 GMT   ( 1123)
Jort (Hengelo) -- 21-12-2003 16:13
  pijltje moest iets langer idd volgens mij...  
Dirk18 (Hengelo) -- 21-12-2003 16:19
Re : sat-foto - 1200 GMT   ( 718)
Rik -- 21-12-2003 16:41
Re : sat-foto - 1200 GMT   ( 815)
Rik -- 21-12-2003 16:56
Foto 1500Z *PIC*   ( 758)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 21-12-2003 16:31
Re : Foto 1500Z   ( 705)
VdeV(Heerenveen) -- 21-12-2003 16:51