ik ook

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 23-12-2003 13:14 


Andere koek   ( 926)
Takkie (Amstelveen) -- 23-12-2003 12:54
  een gewone duitse weersite?  
Lennart (Apeldoorn) -- 23-12-2003 13:00
Re : een gewone duitse weersite?   ( 753)
Takkie (Amstelveen) -- 23-12-2003 13:06
die gaf je net...   ( 651)
Lennart (Apeldoorn) -- 23-12-2003 13:08
Re : die gaf je net...   ( 614)
Takkie (Amstelveen) -- 23-12-2003 13:09
  nee, dit zie ik:  
Lennart (Apeldoorn) -- 23-12-2003 13:12
  ik ook  
Ruben (Neeroeteren) -- 23-12-2003 13:14
Re : ik ook   ( 590)
Takkie (Amstelveen) -- 24-12-2003 10:33
  Re : Dat zie ik ook 😀  
Jonas (Smetlede O-VL) -- 23-12-2003 13:15