Re : 15.35: opnieuw matige sneeuwval Nijmegen ...

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 23-12-2003 15:38 

Lekker hoor Ferry! ook mooie foto's! 🙂
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

15.35: opnieuw matige sneeuwval Nijmegen ...   ( 1221)
Ferry (Nijmegen) -- 23-12-2003 15:37
Re : 15.35: opnieuw matige sneeuwval Nijmegen ...   ( 722)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-12-2003 15:38
Toch maar gaan verhuizen Stefan???   ( 834)
Ferry (Nijmegen) -- 23-12-2003 15:39
Re : Toch maar gaan verhuizen Stefan???   ( 662)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-12-2003 15:41