WOW momenteel zelfs weer hevige sneeuw dikke vlokken!!

Bericht van: Mathijs (Brugge) , 08-02-2007 10:51 


het witte goud   ( 783)
jill (Putte-B) -- 08-02-2007 10:33
Re : het witte goud   ( 497)
Tom van Gent -- 08-02-2007 11:23
Gent capituleert   ( 460)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 08-02-2007 11:28
Front groeit langs de achterzijde iets aan   ( 608)
Lode (Aalter) -- 08-02-2007 10:38
  Hier momenteel lichte regen, ik vrees dat ik het zitten heb  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 08-02-2007 10:46
  Correctie terug lichte sneeuw  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 08-02-2007 10:53
Hier nog steeds dikke vlokken 🙂 Wel minder in   ( 624)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 08-02-2007 10:49
  WOW momenteel zelfs weer hevige sneeuw dikke vlokken!!  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 08-02-2007 10:51
Re : Hier nog steeds dikke vlokken 🙂 Wel minder in   ( 416)
Filip (Herentals) -- 08-02-2007 10:59
Re : het witte goud   ( 551)
Cookie (Ninove) -- 08-02-2007 10:36
  Hey Jill🙂 had jij zoveel verwacht?  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 08-02-2007 10:36
Re : Hey Jill🙂 had jij zoveel verwacht?   ( 565)
jill (Putte-B) -- 08-02-2007 10:42
Doetinchem nog droog ondanks dat de radar...   ( 727)
Wilber (Ulft) -- 08-02-2007 10:49
Re : tof!   ( 542)
Joinke (Sint-Truiden) -- 08-02-2007 10:38
Re : het witte goud   ( 406)
mario mettepenningen(wommelgem) -- 08-02-2007 10:52
Hier in het westen van Nederland nog wachtende   ( 516)
Marcel (Den Haag) -- 08-02-2007 10:37
Re : Hier in het westen van Nederland nog wachtende   ( 466)
Bas van Gelderen -- 08-02-2007 10:40