Re : Doetinchem droog.

Bericht van: Bart(Doetinchem) , 08-02-2007 10:52 

Volgens buienradar zal t hier allang moeten sneeuwen.
One passion, two words ... extreme weather!! www.flickr.com/harmsenb

WO ziet het zitten voor het midden   ( 925)
Dirk (Utrecht) -- 08-02-2007 10:41
Eerste vlokjes in Wageningen, Tact. -1.6   ( 438)
Kenny (Wageningen) -- 08-02-2007 10:50
eindelijk sneeuw 🙂   ( 452)
Dirk (Utrecht) -- 08-02-2007 10:54
Re : eindelijk sneeuw 🙂   ( 347)
Kenny (Wageningen) -- 08-02-2007 10:57
hey idd   ( 384)
Dirk (Utrecht) -- 08-02-2007 11:01
Re : hey idd   ( 368)
Kenny (Wageningen) -- 08-02-2007 11:07
Re : Doetinchem droog.   ( 407)
Bart(Doetinchem) -- 08-02-2007 10:52