Re : Mooie foto's, zelfde beeld hier.

Bericht van: Dirk (Sneek) , 08-02-2007 22:21 

Plopperdeplop en veel sneeuw

Foto's Sneeuw Harlingen   ( 1230)
Nick ( Harlingen ) -- 08-02-2007 22:14
Re : Foto's Sneeuw Harlingen   ( 785)
Harold (Franeker, NW Friesland) -- 08-02-2007 22:19
Re : Foto's Sneeuw Harlingen   ( 773)
Nick ( Harlingen ) -- 08-02-2007 22:22
Re : Foto's Sneeuw Harlingen   ( 780)
Harold (Franeker, NW Friesland) -- 08-02-2007 22:26
Re : Foto's Sneeuw Harlingen Deel 2   ( 1069)
Nick ( Harlingen ) -- 08-02-2007 22:19
  Re : Mooie foto's, zelfde beeld hier.  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 08-02-2007 22:21