Re : wanneer passeert deze het centrum van België?

Bericht van: Wimpie , 18-03-2007 23:14 

Hoeveel cm mogen we dan eventueel verwachten en tegen wanneer passert deze het centrum van België

Satrep 18u. Polar vortex.   ( 1115)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-03-2007 23:09
Re : wanneer passeert deze het centrum van België?   ( 749)
Wimpie -- 18-03-2007 23:14
  Misschien een aantal cm's😉  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 18-03-2007 23:27
Re : Satrep 18u. Polar vortex.   ( 733)
Wimpie -- 18-03-2007 23:24
Zou ik niet doen   ( 863)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-03-2007 23:27
Re : Alleen sneeuw in Zeeland?   ( 699)
Nick ( Harlingen ) -- 18-03-2007 23:32
Re : Alleen sneeuw in Zeeland?   ( 651)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-03-2007 23:35
Re : Alleen sneeuw in Zeeland?   ( 655)
Nick ( Harlingen ) -- 19-03-2007 00:00
Laag zou morgenvroeg in het centrum van België arriveren   ( 670)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 18-03-2007 23:33
Guidance van 22u38   ( 794)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-03-2007 23:35
Ideale timing zou ik zeggen.   ( 751)
Laurent (Ellezelles) ( 50m) -- 18-03-2007 23:13
Re : Ideale timing zou ik zeggen.   ( 606)
Cookie (Ninove) -- 19-03-2007 07:53
Ik kijk eerst uit wat het   ( 791)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-03-2007 23:17