Ooh had ook wel 2 berichten onder kunnen plaatsen :@

Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 16-07-2007 08:36 

Sorry :@ 😋

Ooh had ook wel 2 berichten onder kunnen plaatsen :@   ( 1073)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 16-07-2007 08:36
Erg onstabiel hier inderdaad...   ( 1006)
André (Poortugaal) -- 16-07-2007 08:41
Re : Erg onstabiel hier inderdaad...   ( 813)
Denizz (Krimpen aan den Ijssel) -- 16-07-2007 08:44
Re : GEEN Windhoos Barendrecht!   ( 990)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-07-2007 08:43
Je hebt gelijk, 2e foto laat dat duidelijk zien   ( 963)
Jorr(Utrecht) -- 16-07-2007 08:45
Maker foto meldt   ( 798)
Jorr(Utrecht) -- 16-07-2007 09:06
Re : Maker foto meldt   ( 692)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-07-2007 09:14
Evt. pad windhoos:   ( 1367)
Jorr(Utrecht) -- 16-07-2007 08:44
Re : Da's een paar 100 meter van me vandaan!   ( 745)
Maarten (Breda) -- 16-07-2007 08:48
Kalmthout ligt daar pal op!   ( 803)
Lars (Antwerpen) -- 16-07-2007 08:46
De bui lijkt wat af te buigen, zie ik dat goed?   ( 789)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 16-07-2007 08:51
Dat suggereert een rightmover..   ( 743)
Jorr(Utrecht) -- 16-07-2007 09:02
Re : Dat suggereert een rightmover..   ( 741)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-07-2007 09:07
  Je Capslock door de bliksem geraakt ? 😀  
Marcel (Den Haag) -- 16-07-2007 09:23
Re : Je Capslock door de bliksem geraakt ? 😀   ( 698)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-07-2007 09:26
Edit - windhoos 2 was een fake   ( 911)
Jorr(Utrecht) -- 16-07-2007 08:47
  Whoeiiii! Recht over mij heen! 🙂  
Robert (Emmeloord) -- 16-07-2007 08:45
Temperatuur en wind   ( 778)
Willem (Groningen) -- 16-07-2007 08:59
Dan produceert oostflank bui een windhoos   ( 904)
Jorr(Utrecht) -- 16-07-2007 08:39
De foto:   ( 1168)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 16-07-2007 08:39
Re : Windhoos Barendrecht!   ( 1106)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-07-2007 08:37
Ja idd, buiten om is er niks aan de hand.   ( 1044)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 16-07-2007 08:40
Re : Begint normaal te worden   ( 913)
Ridwan (Maasland) -- 16-07-2007 08:47