Re : Ook in Putte feest

Bericht van: Klaas (Wageningen) , 16-07-2007 10:11 

http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article1649135.ece

Re : Zwaar noodweer teistert Oost-Vlaanderen   ( 732)
Frederik (Sint-Kruiswinkel Gent) -- 16-07-2007 10:58
Re : Ook in Putte feest   ( 745)
Klaas (Wageningen) -- 16-07-2007 10:11
Een storm volgens het nieuwsblad   ( 728)
Steven (Aaigem) -- 16-07-2007 10:27
  Re : Zwaar noodweer teistert Oost-Vlaanderen  
Cookie (Ninove) -- 16-07-2007 10:08
Re : Zwaar noodweer teistert Oost-Vlaanderen   ( 678)
Gert (Elewijt) -- 16-07-2007 10:09
Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaanderen dus   ( 772)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 16-07-2007 10:08
Re : Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaanderen dus   ( 636)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 16-07-2007 10:31
Re : Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaaderen dus   ( 744)
Cookie (Ninove) -- 16-07-2007 10:10
Re : Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaaderen dus   ( 690)
Roland uit Elewijt -- 16-07-2007 10:14
Re : Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaaderen dus   ( 634)
Cookie (Ninove) -- 16-07-2007 10:18
Re : Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaaderen dus   ( 935)
Roland uit Elewijt -- 16-07-2007 10:25
Re : Vooral in het oostelijke deel van O-Vlaaderen dus   ( 652)
Cookie (Ninove) -- 16-07-2007 10:36