Re : foto's passage heerhugowaard

Bericht van: Dick (Heerhugowaard) , 16-07-2007 20:00 

Vergelijkbare foto's, maar dan een stukkie noordelijker.








Daar vlieg je toch niet voor je lol doorheen?   ( 775)
mavlo77 (Fijnaart) -- 16-07-2007 19:51
Ik zat ook naar die Fokker te kijken en gewoon doorvliegen !   ( 686)
Takkie (Amstelveen) -- 16-07-2007 20:14
Re : Radar geblokkeerd door zware regenval, foto´s passage K   ( 858)
GoKite (Den Haag) -- 16-07-2007 19:49
Re : foto's passage heerhugowaard   ( 1104)
Dick (Heerhugowaard) -- 16-07-2007 20:00
Re : foto's passage heerhugowaard   ( 614)
Mark (Graft) -- 16-07-2007 20:02
Re : foto's passage heerhugowaard   ( 661)
Dick (Heerhugowaard) -- 16-07-2007 20:05
Re : foto's passage heerhugowaard   ( 598)
Mark (Graft) -- 16-07-2007 20:08