Z-Belgie ..?

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 23-03-2008 11:45 

Zou me niks verbazen als alleen het Z van Belgie wat sneeuw krijgt.
Als je de laatste beelden op MeteoX bekijkt vind ik het niet echt spannend..

http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Positie laagje 10u30 ongeveer!?? zie kaartje.   ( 1019)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 23-03-2008 11:32
Z-Belgie ..?   ( 684)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-03-2008 11:45
Re : Z-Belgie ..?   ( 725)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 23-03-2008 11:49
Re : Z-Belgie ..?   ( 519)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-03-2008 11:53