Ongelooflijk, al die foto's. Hier valt helemaal niets, terwijl buienradar zegt dat er neerslag boven leiden hangt. Sorry, maar hier word ik even niet goed van..
Edit: de zon probeert er alweer doorheen te prikken
( 813)
( 761)
( 697)
( 759)