hier 2 foto's van buien wat hier de grond niet raakt.

Bericht van: Daisytjuu (Gaanderen) , 23-03-2008 18:52 

De eerste paasvuur hier is trouwens een half uurtje geleden onstoken.



Bericht laatst bijgewerkt: 23-03-2008 18:57

hier 2 foto's van buien wat hier de grond niet raakt.   ( 902)
Daisytjuu (Gaanderen) -- 23-03-2008 18:52
Re : Hier nu serieuze sneeuwbui   ( 1102)
Wilber (Ulft) -- 23-03-2008 18:06
Re : Hier nu serieuze sneeuwbui   ( 850)
Wilber (Ulft) -- 23-03-2008 18:10
Sneeuwbui in Deventer?   ( 739)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-03-2008 18:10
  😀  
Stijn (Leuven) -- 23-03-2008 18:24
In Diepenveen wel sneeuw   ( 682)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 23-03-2008 18:17
Re : In Diepenveen wel sneeuw   ( 685)
Ronald (Deventer) -- 23-03-2008 18:55
In Colmschate niets...   ( 602)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-03-2008 20:29
Frank was zeker vergeten hoe groot Deventer is 😉   ( 901)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 23-03-2008 19:06
Het begint zelfs een beetje aan te witten buiten   ( 673)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 23-03-2008 18:22
Serieuze sneeuwval uit het front..EDIT   ( 788)
Marcel (Den Haag) -- 23-03-2008 18:12
  Hier echt watten van 3cm diameter! :| wow!  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 23-03-2008 18:06
Neeeee , storing al bijna voorbij hier 😕 het kan niet waar   ( 703)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 23-03-2008 18:34
  Motregen, motregen en nog eens motregen 🙁  
Joris (Mendonk (Gent)) -- 23-03-2008 18:30