Gefrustreerde weerwoorders zo te zien 😀😀

Bericht van: Miguel (Varsenare) , 23-03-2008 19:25 

En 1 heeft al zelfmoord gepleegt die kon het niet meer aan 😀.

😀   ( 570)
Katya - As (B) ( 74m) -- 23-03-2008 19:47
Gefrustreerde weerwoorders zo te zien 😀😀   ( 659)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 23-03-2008 19:25
Re : Gefrustreerde weerwoorders zo te zien 😀😀   ( 572)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-03-2008 19:31
Re : Gefrustreerde weerwoorders zo te zien 😀😀   ( 536)
RemcoF (Amstelveen) -- 23-03-2008 19:39
Re : Ook de eieren....   ( 932)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-03-2008 19:26
Re : Héhé   ( 614)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 23-03-2008 19:34