Zwijndrecht, matige sneeuwval

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 24-03-2008 12:49 

met soms zware trekjes. 5 cm dek and growing 🙂
Al zal het de nacht niet halen probably.

Er valt hier nu al 10 keer meer sneeuw dan de hele winter bij elkaar 😀
Bericht laatst bijgewerkt: 24-03-2008 12:54
Wanneer gaat hij onder?!

Tact 4,6 graad en korrelsneeuw buitje   ( 565)
Wilber (Ulft) -- 24-03-2008 12:41
2 foto's sneeuw.   ( 737)
Daisytjuu (Gaanderen) -- 24-03-2008 13:06
Tact: +1,6°C Na hevige sneeuwbui   ( 483)
Kim (Lede) ( 38m) -- 24-03-2008 12:48
Zwijndrecht, matige sneeuwval   ( 550)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 24-03-2008 12:49
Tact 4.7°C half bewokt   ( 498)
Bert(Apeldoorn) -- 24-03-2008 12:50