En nog eentje...

Bericht van: Gert (Elewijt)  - moderator - , 24-03-2008 18:28 

Sparren volledig onder de sneeuw bedolven.

Bericht laatst bijgewerkt: 24-03-2008 18:29

Re : Bezoekje gebracht aan de Baraque Fraiture   ( 745)
Robin (vlaardingen oost) -- 24-03-2008 18:19
We zijn net terug   ( 806)
Eelco (Dordrecht) -- 24-03-2008 22:03
Nog eentje   ( 1110)
Gert (Elewijt) -- 24-03-2008 18:22
Hoe lang heb jij erover gedaan om thuis te geraken?   ( 862)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 24-03-2008 18:19
Re : Hoe lang heb jij erover gedaan om thuis te geraken?   ( 875)
Gert (Elewijt) -- 24-03-2008 18:26
En nog eentje...   ( 1032)
Gert (Elewijt) -- 24-03-2008 18:28
Re :2 vraagjes   ( 746)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-03-2008 19:06
Re :2 vraagjes   ( 669)
Gert (Elewijt) -- 24-03-2008 19:13
Re :2 vraagjes   ( 624)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-03-2008 19:16
Re : Vanmiddag..   ( 662)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 24-03-2008 19:13
Re : Vanmiddag..   ( 662)
Gert (Elewijt) -- 24-03-2008 19:16
Re : Vanmiddag..   ( 863)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-03-2008 19:19
Re : Schitterend inderdaad. 🙂   ( 638)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 24-03-2008 19:34
Dat klopt , ik hoorde op de radio dat je   ( 621)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 24-03-2008 19:20