Pics van deze bui:

Bericht van: Joris (Mendonk (Gent)) , 25-03-2008 07:30 






Pics van deze bui:   ( 1011)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 25-03-2008 07:30
Re : Pics van deze bui:   ( 583)
meteo zele -- 25-03-2008 07:42
In Olen sneeuwlaag van 3cm.   ( 638)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 25-03-2008 07:25
Halle 9 cm ! 🙂 🙂 🙂   ( 667)
Laurent (Ellezelles) ( 50m) -- 25-03-2008 07:49
Bever hooguit 1 cm   ( 591)
Kimme (Bever) -- 25-03-2008 07:53
Re : Bever hooguit 1 cm   ( 558)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 25-03-2008 07:57
Re : Bever hooguit 1 cm   ( 485)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 25-03-2008 08:11
troost je   ( 591)
alexander (Wortegem - Petegem) ( 67m) -- 25-03-2008 08:16
Re : Halle 9 cm ! 🙂 🙂 🙂   ( 556)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 08:21