Volgens Hirlam meeste neerslag

Bericht van: Oud-Gebruiker <ID-647> , 25-03-2008 18:57 

In een strook over het midden van het land.


  Je neemt mij in de maling..  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 25-03-2008 18:40
Re : Spannende rvolutie sneeuwcomplex Engeland   ( 823)
Marco-Woerden -- 25-03-2008 18:40
Re : Spannende rvolutie sneeuwcomplex Engeland   ( 751)
Sven (Edegem, Antw) -- 25-03-2008 18:43
Re : Spannende rvolutie sneeuwcomplex Engeland   ( 634)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 18:54
Re : Spannende rvolutie sneeuwcomplex Engeland   ( 603)
Marco-Woerden -- 25-03-2008 18:57
Het is inderdaad een complexe nowcastsituatie   ( 736)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 18:52
Op dit moment is het nog regen hoor!   ( 748)
Alwin (Zeist-West) -- 25-03-2008 19:22
Volgens Hirlam meeste neerslag   ( 764)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 25-03-2008 18:57