Re : En Ec 12 oper laat het stormen op 31/03 😀

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 25-03-2008 19:34 




Lange termijn zeer onzeker.   ( 916)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 19:35
Re : Lange termijn zeer onzeker.   ( 529)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 25-03-2008 19:53
Re : Lange termijn zeer onzeker.   ( 533)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 20:05
Re : Lange termijn zeer onzeker.   ( 467)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 25-03-2008 20:07
Re : Lange termijn zeer onzeker.   ( 497)
Takkie (Amstelveen) -- 25-03-2008 20:08
Re : En Ec 12 oper laat het stormen op 31/03 😀   ( 643)
Ernest (Maassluis) -- 25-03-2008 19:34
Re : O jee   ( 580)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 25-03-2008 19:37
Van water gesproken... Achter in onze tuin   ( 555)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-03-2008 20:45
Re : O jee   ( 581)
Ernest (Maassluis) -- 25-03-2008 20:01
Re : O jee   ( 494)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 25-03-2008 20:16
Re : O jee   ( 493)
Ernest (Maassluis) -- 25-03-2008 20:23
Re : In dat laatste geval...   ( 576)
Ridwan (Maasland) -- 25-03-2008 19:35
Re : Nou, wat Nederland vooral eens moet doen   ( 487)
Ernest (Maassluis) -- 25-03-2008 19:41
ik vind dat gezeik niet geheel onterecht   ( 530)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 25-03-2008 19:48
Re : persoonlijke leefsituatie van invloed?   ( 516)
Ridwan (Maasland) -- 25-03-2008 19:58
Re : ik vind dat gezeik niet geheel onterecht   ( 500)
Takkie (Amstelveen) -- 25-03-2008 19:51
Re : Je doet laatdunkend over "die wijsneuzen"   ( 480)
Ernest (Maassluis) -- 25-03-2008 20:11
Haha tegen wie heb ik het ja   ( 476)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 25-03-2008 20:17
Re : Haha tegen wie heb ik het ja   ( 488)
Ernest (Maassluis) -- 25-03-2008 20:35
Ik zie de bui al hangen in Nl dit jaar..   ( 484)
Marcel (Den Haag) -- 25-03-2008 21:50