Re : Mijn visie

Bericht van: Lieven (Mechelen) , 28-01-2004 00:17 

hopelijk houdt de brug (van kampenhout) het daar bij jullie 😉 !

groeten,
L.

Gaat hard nu   ( 760)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-01-2004 00:05
Mijn visie   ( 694)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:16
Re : Mijn visie   ( 702)
Lieven (Mechelen) ( 11m) -- 28-01-2004 00:17
  Nog nix in Mechelen?  
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:19
Re : Nog nix in Mechelen?   ( 655)
Lieven (Mechelen) ( 11m) -- 28-01-2004 00:23
Tja hier ist anders...   ( 914)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:32
Die van Dendermonde   ( 636)
Rikkie (Meerhout) -- 28-01-2004 00:40
Re   ( 654)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:45
Re : Mijn visie   ( 700)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-01-2004 00:18
  Geen probleem Sjoerd  
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:19
Re : Blijf hier op +0.1/ +0.2 zitten.   ( 684)
cuby -- 28-01-2004 00:12
Poging....   ( 691)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 28-01-2004 00:13
Re : Poging....   ( 713)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-01-2004 00:15
Re : Ik ben zeer gespannen, probeer..   ( 902)
cuby -- 28-01-2004 00:20
Re : Ik ben zeer gespannen, probeer..   ( 662)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-01-2004 00:25
haha ok ook, maar....   ( 641)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 28-01-2004 00:18
Re : haha ok ook, maar....   ( 670)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-01-2004 00:19