Juist en dit ....

Bericht van: SkyStef (Kampenhout) , 28-01-2004 00:47 

...komt af naar ondergetekende 😀 😀 😀

Zware sneeuwbui hier nu   ( 710)
Rikkie (Meerhout) -- 28-01-2004 00:38
En dat gaat hier maar door.   ( 657)
Rikkie (Meerhout) -- 28-01-2004 00:45
Juist en dit ....   ( 626)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:47
  En naar ondergetekende 🙂  
Gert (Elewijt) -- 28-01-2004 00:55
Juist   ( 612)
Rikkie (Meerhout) -- 28-01-2004 01:17
Bui nu hier...   ( 904)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 01:27
Re : En naar ondergetekende 🙂   ( 621)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 00:56
Nee hoor, was dat wel van plan   ( 595)
Gert (Elewijt) -- 28-01-2004 00:57