Re : Ik zit al aan 3cm na matige sneeuwval

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 28-01-2004 08:54 

Prachtig Ruben!! Hier regent het nog steeds! 🙁
Alle reden had ik dus om niet te positief te zijn.
Veel plezier met die mooie sneeuwpop! 🙂

Groetjes,
Stefan
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Ik zit al aan 3cm na matige sneeuwval   ( 978)
Ruben (Neeroeteren) -- 28-01-2004 08:51
Re : Ik zit al aan 3cm na matige sneeuwval   ( 940)
Ruben (Neeroeteren) -- 28-01-2004 08:53
Hier ook terug matige sneeuwval 1 cm   ( 683)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 28-01-2004 08:54
Re : Hier ook terug matige sneeuwval 1 cm   ( 642)
Leen (Maarssen, Ned.) -- 28-01-2004 09:01
Re : Hier ook terug matige sneeuwval 1 cm   ( 633)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 28-01-2004 09:24
Re : Ik zit al aan 3cm na matige sneeuwval   ( 639)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 28-01-2004 08:54