Re : Gigantische hagel hier net

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 01-05-2008 19:49 

Denk dat de fruitteelt opnder de bui een probleem heeft. Stenen 3 cm.



En daar heb je geen foto van???
Daar zou ik net de lat naastleggen want dat overkomt je misschien nooit meer in je leven.

Of ben je toevallig een visser? 😉

Re : Gigantische hagel hier net   ( 863)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 01-05-2008 19:19
Voor drie centimeter zien ze d'r wat klein uit 😉.   ( 976)
Katya - As (B) ( 74m) -- 01-05-2008 19:24
Re : Voor drie centimeter zien ze d'r wat klein uit 😉.   ( 858)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 19:36
Er wordt hier wel meer overdreven over hagelstenen   ( 837)
Laurent (Ellezelles) ( 50m) -- 01-05-2008 19:38
Re : Er wordt hier wel meer overdreven over hagelstenen   ( 862)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 19:40
Re : Gigantische hagel hier net   ( 850)
Ruben (Neeroeteren) -- 01-05-2008 19:49
Re : Gigantische hagel hier net   ( 770)
HJ(franeker) -- 01-05-2008 21:52
Re : Gigantische hagel hier net   ( 705)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 21:58
  Dubbel.  
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 01-05-2008 19:19
Bewijs heb je niet ...   ( 821)
Bart(Doetinchem) -- 01-05-2008 19:48
Re : Hier ook hagel   ( 1112)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 01-05-2008 23:38
Hulp gevraagd   ( 1098)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 18:57
Re : Hulp gevraagd   ( 1170)
Kevin (De Heen) -- 01-05-2008 19:03
Re : Hulp gevraagd   ( 952)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 19:06
Re : Hulp gevraagd   ( 1005)
Kevin (De Heen) -- 01-05-2008 19:22
Ik zie   ( 935)
mavlo77 (Fijnaart) -- 01-05-2008 19:06
Re : Ik zie   ( 891)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 19:07
Re : Ik zie   ( 863)
mavlo77 (Fijnaart) -- 01-05-2008 19:13
Re : Ik zie   ( 798)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 19:20
Re : Ik zie   ( 740)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-05-2008 23:38
Hagelsteen   ( 1152)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-05-2008 20:40
  Re : 3 cm? 😀  
VdeV(Heerenveen) -- 02-05-2008 01:21