Re

Bericht van: SkyStef (Kampenhout) , 28-01-2004 11:59 

Schaduw gaat tot incl. Gent.
De lijn loopt tot laat ons zeggen de grens provincie Oost-Vlaanderen-Antwerpen en zo schuin omlaag. Dus provincies ANR en Limburg ondervinden er minder hinder van. Evenwel rond 06:00 morgenvroeg zouden de buien opnieuw tijdelijk tot grens West-VL en Oost-VL kunnen komen. De Westhoek zou evenwel droog moeten blijven achter het AF.

Het arctische front   ( 1431)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 11:48
Tot waar zal de neerslagschaduw reiken?   ( 846)
Diederik (Ekeren, Antwerpen) -- 28-01-2004 11:51
Re : Tot waar zal de neerslagschaduw reiken?   ( 845)
Peter (Ameide) -- 28-01-2004 12:01
en een Polar low?   ( 765)
VdeV(Heerenveen) -- 28-01-2004 11:57
Ik antwoord zo meteen   ( 749)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 12:03
Ziehier mijn visie over de PL   ( 705)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 12:14
Re : Het arctische front   ( 910)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 28-01-2004 11:49
Re : Het arctische front   ( 862)
Jeroen -- 28-01-2004 11:53
Ik vind dat een terechte vraag   ( 799)
Diederik (Ekeren, Antwerpen) -- 28-01-2004 11:56
Re   ( 757)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 11:59
Als ik het goed begrijp   ( 762)
Aart (Haasrode) -- 28-01-2004 12:06
Re : Als ik het goed begrijp   ( 687)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 12:19
GFS   ( 899)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 28-01-2004 12:18
Re : GFS   ( 723)
SkyStef (Kampenhout) -- 28-01-2004 12:35
Re : Re   ( 749)
Jeroen -- 28-01-2004 12:07