Via wxdecoder van Henk Lankamp

Bericht van: Pieter (Alblasserdam) , 28-01-2004 12:57 

Hier te downloaden:

http://members.home.nl/wxgr/Software/SetupWXD.exe

Op de noordelijke noordzee..   ( 1099)
Pieter (Alblasserdam) -- 28-01-2004 12:52
Re : Op de noordelijke noordzee..   ( 610)
Jeroen -- 28-01-2004 12:55
Re : Op de noordelijke noordzee..   ( 608)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 28-01-2004 12:54
Via wxdecoder van Henk Lankamp   ( 902)
Pieter (Alblasserdam) -- 28-01-2004 12:57